25 mai 2014

Long natural nails I

Mereu am admirat-o pe mama pentru felul în care are grijă de ea...să îi stea părul cât mai perfect, machiajul realizat într-un anume fel, hainele mereu asortate, să se potrivească una cu alta şi unghiile lungi, naturale.
Mi-o amintesc perfect...la malul mării, îmbrăcată cu o fustă lungă bej, vaporoasă, un top alb scurt, părul neeeeegru lung şi creţ, unghiile french, lungi(normal:)) ) 
De mică visam să am unghiile ei.



Într-o seară, prin clasa a 4/5-a, stăteam şi mă uitam la ea...după câteva minute am rugat-o să îmi facă şi mie unghile. A fost prima dată când mi le vedeam colorate. Nu mai ştiu dacă erau roz ori roşii. Cert este că le comparam continuu cu nişte bulinuţe...aşa de mici şi de rotunde erau:)) De atunci am grijă de ele...nu am mai folosit unghera, doar pila şi le menţineam la o anumită lungime. Cu timpul le-am lăsat din ce în ce mai mari, iar acum dacă mi se rupe vreuna, mi se rupe inima.

Mâinile sunt cartea de vizită a unei femei!

Înainte de a-ţi face manichiura, dă-ţi mainile cu nişte cremă hidratantă.
Unghiile ţi le poţi da din când în când cu ulei de argan.
Ai grijă de cuticule.
Înainte să ţi le dai cu ojă, asigură-te că ai îndepărtat orice urmă de la oja anterioară.
Dă-le o formă care să te reprezinte.










(my choice for summer)

Chiar şi unghiile pot fi un accesoriu-cheie pentru o ţinută aparent banală.
Poartă-le cu stil şi atitudine.

(the next part: Unghii cu model w/1trick)




Xoxo, Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu