30 aprilie 2014

Boutique Chic & Bella donna

Mă gândeam să împart articolul în două dar se completează atât de bine una cu alta, că e mai bine să le las împreună :))
De o săptămână am tot plănuit shooting-ul ăsta împreună cu Camelia şi pe cât de mult l-am aşteptat, pe atât de tare m-a obosit. De dimineaţă şase ore la liceu, apoi fugi Cristina la Boutique Chic, alege ţinutele, probează-le, mergi acasă jumătate de oră ca să manânci, fugi înapoi la salon la Bella Donna.
Am intrat pe mâinile Nicoletei de la salon, i-am arătat cum mi-aş dori să arate machiajul şi sub atenta privire a "învăţăcelului" George, a început "spectacolul". Adevărul e că aveam o mică urmă de îndoială, datorită faptului că eu mă machiam singură. Însă rezultatul final m-am făcut să regret acele gânduri:)) Machiajul a ieşit perfect! Mi-a plăcut aşa tare că din minut în minut îl admiram în oglindă:d...
A venit rândul părului...ce să vezi! că era prea lung pentru ceea ce voiam eu! Ţeapă Cristina:))
Dar din nou, Nicoleta, a făcut o treabă excelentă! O împletitură, puţin tapat, aranjat, fixativ...voila!
Şi ceva fermecător...spuma colorată!:))
Ta-daaaa



După micul răsfăţ de la salon, am luat hăinuţele de la Boutique Chic, am sărit în maşină alături de fotograful meu suprem, mama, ne-am dus într-un parc(nu, nu Ghika) şi ne-am apucat de pozat! 

Rezultatul unei colaborări frumoase:




















Vestimentatie - Boutique Chic
Make-up & Hairstyle - Bella Donna

Xoxo, Cristina




Un comentariu: