22 aprilie 2014

Double trouble

A trecut sărbătoarea închinată învierii Domnului. A trecut minivacanţa.
Înainte de toate pregătirile de Paşte, am ieşit la nişte poze cu Cristina...(două Cristine la poze:)) )
Ne-am sfătuit şi am hotărât să ne pozăm la un restaurant din Comăneşti. 
Un loc amenajat cu bun-gust; un loc elegant, rafinat!
Timp de vreo oră-două ne-au suportat cei de la restaurantul La strada
Vă mulţumim!
 Mai un zâmbet, mai o glumă...ne-am obişnuim unele cu altele destul de uşor(bineînţeles că eu am luat-o pe soră-mea, iar ea pe Cristiana). Ema ne fotografia, Cristiana ne "îndruma" atent (dă mâna aşa, lasă-ţi părul în partea aia), iar eu cu Cristina ne fâstâceam încercând să găsim cele mai potrivite poziţii. Îţi poţi imagina ce era pe acolo:)) Cred că barmanul se ruga să terminăm mai repede:))
Pretenţioase din fire, ne uitam la câteva cadre şi eram ceva de genu "În aia stateam prea aşa!" "În aia nu imi place cum mi se vede aia!" "Nu, nu! Hai să facem din nou!", dar am căzut de acord la câteva poze:




Vom repeta experienţa cât de curând! Până atunci...

Xoxo, Cristina

P.S. Cristinaaaa să nu uiţi de vopsea :)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu