15 aprilie 2014

Tres chic boutique

Nu de mult s-a deschis un nou magazin în oraşul nostru. Mic, drăguţ şi cu muzică bună! 
Încă de prima dată de când am intrat, m-am simţit ca la mine acasă. Doamna Camelia care se ocupă de el, cred că e cea mai de treabă, cea mai cool vânzătoare(dacă îi pot spune aşa)!
La Boutique Chic aveţi de toate! Pe bune! Genţi, pantofi, jeanşi, geci, rochii, fuste, eşarfe, tricouri! Numai să aveţi norocul de partea voastră, să găsiţi articolul potrivit pe mărimea potrivită :)
Ieri am trecut pe acolo, am luat câteva haine şi iată ce a ieşit:





Hăinuţă gri - Boutique Chic



Maieuaş H&M - Boutique Chic



Tricou - Boutique Chic




Rochiţă - Boutique Chic




Rochie tricotată - Boutique Chic




Rochia H&M şi geaca - Boutique Chic



Rochia - Boutique chic




Sper că v-am convins să vă ridicaţi din pat şi să mergeţi să vă cautaţi ţinuta perfectă la cele mai accesibile preţuri!


Xoxo, Cristina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu