12 aprilie 2014

Colorful spring

Natura a reînviat, peste tot copaci înverziţi, floricele colorate. De ce să nu fim în ton cu ele, cu toată veselia de afară?


Iubesc culoarea părului meu, dar uneori simt nevoia de altceva. Decât să îl vopsesc, ca mai apoi să îmi pară rău, am găsit o altă soluţie la îndemâna oricui, foarte uşor de pus în practică. E vorba de nişte soluţii colorate(Fucsina, Violet, Albastru de metilen) care se pot găsi la orice farmacie! De-a lungul ultimilor doi ani le-am încercat pe toate. Chiar şi Carminul -da, ăla pentru unghii:))- .  Violetul şi Albastrul de metilen se duc după mai multe spălări, in comparație cu celelalte două, dar nici una nu mi-a afectat părul în vreun fel. Doar mi-au dat o stare de bine!
Momentan rămân on pink mode! Love it!



Ar fi două dezavantaje: oricâtă grijă ai avea tot va "sări" pe lângă -dă cu multă apă şi foloseşte un detergent puternic-. Cel de-al doilea dezavantaj ar fi că nu prea se vede pe părul închis-trebuie decolorat-.
 


Îndrăzneşte! Colorează-ți părul, colorează-ţi zilele şi păstrează-ți zâmbetul pe buze!

XoXo, Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu