2 iunie 2014

Summer - Pink Mood

Summer is heeere!
Ieri a fost Ziua copilului. Toate site-urile de socializare au fost "invadate" de poze din copilările, diverse mesaje, urări de La mulţi ani...frumos! Sper ca în fiecare zi din viaţa voastră să purtaţi în suflet ceva copilăresc iar pe buze, un zâmbet inocent, nu doar de 1iunie...de dragul zilelor în care nu ştiam ce-s alea răutăţi, responsabilităţi.



 Îmi lipsesc zilele în care stăteam în faţa blocului şi îmbrăcam păpuşile barbie, nopţile în care alergam în jurul blocului, desculţi, ca să găsim un loc cât mai bun de ascuns, zilele în care nu puneam preţ pe haine, în care făceam tot felul de preparate din apă, cu nisip şi tot felul de ierburi din gradină, bineînţeles că ajungeam acasă mudară, dar nu conta, mă distrasem de minune!
Cu toate că îmi e dor de acele vremuri, nu regret că am crescut. De-a lungul ultimilor ani, am întâlnit noi oameni, mi s-au deschis uşi, am avut parte de sentimentul ală în care munceşti pentru nişte bani şi nu mai eşti nevoit să-i ceri părinţilor(amazing feeling-să îţi achiziţionezi ceva din banii tăi munciti).
Am citit o chestie acum câteva zile unde scria şi: we don`t grow up, we grow old...asta e îngrijorător.
Aveţi grijă de sufletul şi trupul vostru. Păstraţi-vi-le tinere, pline de fericire.
Începutul verii nu s-a arătat foarte călduros, de aceea mi-am permis, ca pentru pozele de azi, să port o pereche de pantaloni lungi. 
O ţinută lejeră, care, în ciuda pantofilor negrii şi a tricoului negru de asemenea, e veselă. Plusul de culoare fiind adus de pantalonii şi  accesoriile roz.


















Să aveţi parte de o vară plină de distracţii, cu mult bronz şi băi în piscine!


Xoxo, Cristina


Un comentariu:

  1. Foarte frumosi pantalonii!! Combinatia e reusita <3

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere