20 octombrie 2014

Black & fall #shades

Cozy octomber.
Listening to @majesticcasual.

Night thoughts.



Tot scriu câte un rând, apoi îl şterg, dar nu mă las fiindcă mă încăpăţânez să postez pozele de azi.



Parcul Ghika. Lovely view.
Chiar dacă e locul în care s-au făcut poze până la refuz, toamna are farmecul ei şi tot meritul pentru nişte cadre minunate. Doar să prinzi lumina perfectă din unghiul perfect pentru a avea o poză mai deosebită.
Am profitat(şi voi mai profita cât mai pot) de razele calde de soare şi de frunzele arămii care încă nu s-au uscat de tot. Atmosfera a fost deosebită ţinând cont că Georgiana mi-a făcut pozele. (mă mir că au ieşit faine la cum ţineai aparatul :)) nu m-am putut abţine :d )
| Şi Doamne! Fata asta-i culmea, acuma plânge, acuma râde, acuma îmi vine să îi dau una, acuma îmi vine să o strâng şi să o pup! Te iubesc tu! |

Revenind la treburile noastre, black and gold, amazing. Am adăugat şi un obiect vestimentar animal print de care acum ceva timp mă feream din teama de a nu ajunge în partea cealaltă:) (de animal print, nu de veste:)) )










La poze ni s-a alăturat şi un căţeluş care s-a învârtit pe lângă noi câteva minute.


Păstraţi-vă sufletul viu şi tânăr pentru că timpul trece, natura moare şi reînvie iar, nu şi sufletul nostru.



til the next post, take care of you, dress well and speak your mind


Xoxo, Cristina


6 comentarii: