26 octombrie 2014

Falling for burgundy

Listening to @loveTaylor Swift - Shake if off
 | Cause the players gonna play, play; and the haters gonna hate, hate; 
baby I'm just gonna shake, shake; I shake it off |
După câteva zile în care soarele nu s-a arătat mai deloc, acum o face, dar cu dinţii la vedere. 



Acum ceva timp m-am îndrăgostit de culoarea #burgundy. Şi nu doar de numele atât de impunător pe care îl poartă; ceva între roşul sângeriu şi colorado(culoarea trabucului); nici rece, nici caldă. Însă nu-s eu vreo profesionistă în ale artelor plastice ca să îmi dau cu părerea pe partea "tehnică". 
O culoare deosebită, care îţi fură ochii şi sufletul. Pregătită să scoată din anonimat o tinută de iarnă sau toamnă. Astfel, pălăria #burgundy din colecţia actuală din Takko, şi-a făcut loc şi în garderoba mea. Gorgeous item. 
Am asortat-o cu eşarfa de aceeaşi culoare,  puloverul tip rochie şi cizmele nude. 
Cozy şi lejer. Perfect pentru toamnă.



hope u enjoy these photos as much as I do.














 |see you soon|
Xoxo, Cristina







Un comentariu: