29 octombrie 2014

Lovely moments at Sophia Bistro Cafe

Good evening beauties!
listening to @thinking out loud 

Chiar dacă suntem în ajunul Halloween-ului, postarea mea nu are nicio legătură cu el.
Şi chiar dacă frigul de afară mă duce cu gândul la iarnă, îndemnându-mă să îmi îmbrac pijamaua cu animal print, super cozy, o cană maare cu ceai de fructe de pădure şi să continui de citit 50 Shades of Grey, prefer să scriu în continuare.
Astăzi ne-am pozat cu noul pulover de la Diva Charms la Sophia Bistro Cafe.

E o adevărată plăcere(sau aventură)să pozezi cu cea mai bună prietenă, în locul în care ai lucrat toată vară, mai ales când foştii colegi se ţin de glume, făcând pe supraveghetorii.

Diva Charms e site-ul pe care îl vânez de multă vreme, însă abia acum mi-am făcut curaj să comand, ţinand cont că nu prea mă hazardez să îmi cumpăr haine online. Am vrut ceva care să fie potrivit pentru vremea de afară, iar în acelaşi timp să fie şi stylish. L-am găsit. Long white sweater. Asimetric, dintr-un meterial moale, parte peste parte.

here are some photos:














Wearing
|Diva Charms Sweater|
|H&M Trousers|
|Stradivarius Accesories|

Place
|Sophia Bistro Cafe|

Cea mai faină terasă din our little town, Comăneşti, cu siguranţă aceasta este. 

Abia aştept să ningă, iar eu să stau la o ciocolată caldă cu prietenele, la căldurică, privind afară la jocul fulgilor de nea. lovely.



 hope u liked it

Xoxo, Cristina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu