20 noiembrie 2014

Mens sana in corpore sano

listening to Tom Odell ✖ searching for more infos about the expresion that constitutes the title of this post

English translation:
"You should pray for a healthy mind in a healthy body.
Ask for a stout heart that has no fear of death,
and deems length of days the least of Nature's gifts
that can endure any kind of toil,
that knows neither wrath nor desire and thinks
the woes and hard labors of Hercules better than
the loves and banquets and downy cushions of Sardanapalus.
What I commend to you, you can give to yourself;
For assuredly, the only road to a life of peace is virtue."



"Over time and separated from its context, the phrase has come to have a range of meanings. It can be construed to mean that only a healthy body can produce or sustain a healthy mind. Its most general usage is to express the hierarchy of needs: with physical and mental health at the root."

Când mă gândeam cum voi numi această postare, primul titlu care mi-a venit în minte a fost "Mens sana in corpore sano", şi acesta a rămas fără să meditez prea mult asupra lui.


Confesez:)) : nu am intrat niciodată într-o sală de fitness ori de forţă. Probabil fiindcă nu am fost atât de interesată de acest stil de viaţă sau cine ştie...am încercat ce-i drept, cu diete, exerciţii acasă, alergat cu tata, însă nu se compară cu un antrenament la sală îndrumat de un instructor calificat, deoarece nu e important doar să executăm exerciţiile, ci şi cum o facem; poziţia corpului, respiraţia. 

Duminică am avut ocazia să fac câteva poze în sala Fitness69-Coman destinată atât bărbaţilor, cât şi femeilor, împreună cu o bună prietenă, Ciorteanu Ioana-CIA Photography, sub atenta supraveghere a d-lui Dan Coman care s-a asigurat că folosim corect aparatele. Mulţumim!








Sala de forţă este dotată cu cele mai noi aparate pentru "satisfacerea" muşchilor bărbaţilor, iar cea de fitness are echipament viu colorat, îndemnându-te, parcă, să lucrezi mai intens.

Acolo nu mergi ca să te afirmi sau de dragu că "mergi la sală", ci mergi ca să îţi creezi un mod de a trăi mai sănătos.


Eu m-am decis. Din decembrie mă apuc de treabă. 


Tu?


Cred că un abonament la sală poate fi destul de important mai ales pentru o persoană cu un program dezorganizat deoarece te poate ajuta să îţi faci puţină ordine în viaţa de zi cu zi.

Sportul face bine oricui, sub orice formă, alături de o alimentaţie corespunzătoare!





util next time, stay healthy

Xoxo, Cristina


2 comentarii:

  1. Arati ca si cum deja ai fi fost la sala de ceva timp, adica foarte bine, dar cum ai scris si tu, e important pt putina ordine in viata, si o stare de spirit mai buna, pt ca sportul asta face ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Si da, intr-adevar, sportul dă si o stare de bine!

    RăspundețiȘtergere