8 decembrie 2014

December days


August Alsina in my headphones and here it is...

...ultima lună din anul 2014; ultima şansă de a face din acest an unul minunat, de neuitat.
E luna cadourilor, luna în care cei dragi sufletului nostru se întorc acasă, luna în care spiritul sărbătorilor ar trebui să ne apropie, în jurul unei mese, la un pahar de vin şi să stăm la poveşti în timp ce afară, zăpada se aşterne încet, încet...să reflectăm la ce am făcut în anul care e pe sfârşite...certuri, împăcări, oameni noi, oameni care au plecat, oameni care s-au întors, dezamăgiri şi întâmplări care ne-au luat prin surprindere...însă ceea ce contează la final cu adevărat este fericirea interioară şi să poţi să pui capul pe pernă seara, linistit.



Deşi iarna nu e marea mea iubire, primii fulgi mi-au bucurat sufletul nespus de mult; eram la fel de bucuroasă ca un copil mic la care a venit Moşul cu jucăria mult aşteptată. Am vrut să surprind momentul... aşa că în 5 minute eram îmbracată, coafată şi afară, gata de poze:))





Îi mulţumesc mamei mele că îmi înţelegele nebuniile şi încăpăţânarea! :)

Sărbătorile vor veni cu un nou design pentru blog realizat de un bun prieten - something shiny and golden. 



see you soon 



2 comentarii: