18 martie 2015

Spring session

A venit, în sfârşit, primăvara! Soarele se arată din ce în ce mai călduros, în timp ce ghioceii firavi se zăresc printre firele de iarbă. După o iarnă geroasă, plină de neprevăzut, cu suflete şi mâini reci...a sosit perioada din an în care totul se trezeşte la viaţă; în care totul îşi reia cursul firesc. În inimile noastre renaşte speranţa unui nou mai bun, aşa cum lăcrămioarele apar când simt puţină căldură..



Am început această primavară cu multă iubire în gânduri, dor de linişte, fericire în ochi şi nişte poze pentru Boutique Chic.

~wearing full #boutiquechic outfits~
Am ales să creez trei ținute casual chic, avand ca bază stiletto nude și zâmbetul larg.
Prima tinuta, cu un aer boem dat de bluzita gri cu flori, completat de mom jeans, imi trimite gandurile undeva pe un câmp de spice de grau, citind o carte in bataile razelor blande de primavara☀🌾...revenind cu picioarele in pantofi, tinuta e buna de purtat la o plimbare, la apus de soare. 🌄Daca stilul tau nu e atat de girly, desprinde-ti parul si adauga o caciula dintr-un material subtire.
În a doua ținută itemul vedetă este geaca galbena care iese in evidenta pe langa maioul negru ...chiar si pe langa blugii ripped...sooo ripped😁
A treia ținută; bluza corai, vesta imblănită cu aplicatiide aceeași culoare și boyfriend jeans(asta pentru ca i-am luat de la articolele vestimentare bărbătești😂) - m-am simțim încrezătoare cu această tinută simplă...poate și pentru că, culoarea corai este una din favoritele mele.

⬇HERE ARE SOME PHOTOS⬇
























XOXO, Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu